🧪 EK - Some News about the Battle 🧪
- 0.6.0.29
👑 Addition / Changes
[Map] Improved Turn-back notification
[Management] Added Coming soon feedback for trade/vassalization systems
[City] Added Coming soon feedback for turn system
🤖 Fixes
[City] Fixed french upgrade barrack translation
[Management] Fixed neutral / enemy translations
[Battle] Fixed Battle log General owner when more than one general joins a Battle
[Battle] Don't show Garison joined if there is no troops - 0.6.0.30
👑 Addition / Changes
- [City] the button "Recruit a General" is now lock/unlock without refreshing the page depending the amount of gold
- [City] Construction that generates "Units" doesn't have level anymore to avoid confusion
🤖 Fixes
- [City] Fixed construction crash
- [Battle] Mounted Archer got its right amount of health : 80 instead of 70 - 0.6.0.31
👑 Addition / Changes
[Battle] Added tooltips on the icons of the pending fights
🤖 Fixes
[City] Fixed the button "Recruit a General" in management page
[Battle] Fixed Archer Health : 70 instead of 50
[Battle] Tick logic should be more reliable (but still have some bugs to solve) - 0.6.0.32 (20/08)
👑 Addition / Changes
- [Map] Trying to transfer units while the city is in war is now displaying an error message
🤖 Fixes
- [City] Fixed the server crash when trying to refreshing a city without sovereign
Please note that previous updates were released during June! - Bonjour,
Je suis également développeur et connait parfaitement KingDom pour y avoir joué pendant des années, comment puis je t'aider sur le dev ou les tests ? - Thanks for the great work, keep going !
Merci pour le grand travail que tu fais, continue comme ça ! - Je n'arrive plus à attaquer les territoires, je crois qu'il y a un problème...
Aussi, c'est possible d'avoir les changement des versions 0.34 et 0.35 svp ? - Allo bibni j'ai vue que tu avais envoyer un lien sur discord vers un site qui donne des tutos pour apprendre à coder. Étant donné que j'aimerais bien vous aider sur le projet dès que je serais capable d'utiliser PHP je te ferais signe ça me ferait plaisir de coopérer avec vous pour faire avancer le jeu.
Je comprend bien la matière pour l'instant, donc d'ici quelques mois je serais en mesure de vous aider. - Hello tout le monde
Désolé pour le silence radio, j'ai vraiment très peu de temps entre vie perso et pro.
Je vais voir si je peux avancer sur la 0.6.X en fin d'année ou en début 2025 !
C'est entendu Cochon, n'hésite pas à te manifester sur le discord, ça serait avec plaisir !
N'hésitez pas à vous manifester si certains d'entre vous veulent être modérateur pour créer des mondes manuellement
En attendant bonne fêtes de fin d'année.
- 0.6.0.34
Small update! We're back on development but we didn't tackle new exciting stuff yet...
Thanks to @Thonk for its first commit !!
👑 Addition / Changes
- [News] Added a feedback when we're on the staging website explaining that this version can be unstable and have frequent Database reset.
- [News] Added a link to the staging website if we're on the prod version
- [Map] Added a notification when we try to attack a city while a Battle is already pending (if we're out of sync)
- [Battle] Estimated End Duration is now displayed on the Battle page (original source code)
🤖 Fixes
- [Battle] We now display all units including the one that survived a fight
- [Battle] Possbly fixed a bug that let player recover an enemy unit after the player won a battle
- [Battle] Possibly fixed several Battle end bugs following code refactor